NO to GUNs

Ma ingrozesc armele si nu sunt capabil sa ma uit la teava atunci cand ma vad tintuit de asa ceva. Discutam nu demult cu nevasta-mea despre faptul ca in America, tara plina de degenerati, folosirea armelor este la ordinea zilei, iar incidente ca cele petrecute la noi sunt un fapt normal. Daca lor li se pare normal ca un handicapat sa intre in scoala si sa-si ucida colegii, profesorii, pana si pe femeia de servici, atunci s-a dus lumea asta de rapa.

La noi, acu` vreo 5 ani, nici nu auzeam de vreun jaf armat, daramite sa te trezesti cu un glont in cap in timp ce stai sa-ti schimbi euroii pentru chirie. Nici nu-mi inchipuiam ca in patria lu` "somnoroase pasarele" o sa aud foc de arma infundat de capul celui ce-a primit glontul. Chiar eram fericit ca la noi nu o sa se intample niciodata sa-ti dea in cap pe strada si sa-ti fure plasa cu oua la 40 bani bucata. De pusti, pistoale si chestii de astea nici nu puteam sa-mi imaginez ca vor deveni vedete in asa scurt timp.

Cum a sosit criza si prin tarile europene, cum au sosit si infractorii, plecati pe la furat si dat in cap, din Spania. Nici nu au trecut 3 luni de cand au dat astia anunt pe post c-o sa ne loveasca criza ca am si asistat pana acum la vreo 10 atacuri armate nasoale, inca vreo 15 furturi de bancomate, vreo 100 de violuri, de crime nici nu va mai spun. Deci, totul este psihologic. Cum se instaleaza criza in capu` tau cum se duce dracu` tot sistemu` si te trezesti ca omori vreo functionara pentru 10000 euroi. Da, dar la astia macar nu platesti nici o dobanda si creditul este nerambursabil. Deci, marii criminali trebuie cautati prin banci, pe la ghiseele care-ti refuza dosarul de credit. Aia te omoara cu zile.

Stau si ma gandesc ce-o sa se mai intample in continuare in tara asta, tinand cont ca aceasta criza este abia la inceput. Parca vad c-o sa ne obisnuim cu acest stil american si-o sa-i toleram pe cei 2 barbati care se impusca in statia de tramvai, pe femeile care se injunghie pe scarile rulante ale mall-ului pentru o bluza de la reduceri. Nici nu vreau sa-mi inchipui cum as reactiona cand nevasta-mea ar veni relaxata acasa, cu hainele sfasiate, spunandu-mi ca 2 golani au violat-o pe strada. Asta e, o sa ne obisnuim si cu astfel de practici si-o sa ne ducem toti la magazinul de arme sa ne mai adaugam in garderoba si-un kil de fier.

Ma gandeam sa ma fac erou, ca acu` e momentul propice sa apari la OTV. Pac, Pac-2 morti in masina, un erou deasemenea mort... de oboseala in timp ce alerga hotu` si apar eu trosc-trosc in cap la hot si... vedeta. Vise mosule. Cand o-i vedea eu cum pune mana ala pe pistol cred c-o sa simt in zona punctului de greutate o fierbinteala echivalenta cu o ceasca de ceai cald. Ideea este ca eu tre` sa schimb in euro bani la fiecare mijloc de luna, iar clientii mei sunt chiar aceste locuri preferate de tragatorii antrenati. Ce p..a mea fac atunci cand intra ditamai bou` si-mi spune ca aia 200 euro raman la el? Ca, de, nu seamana deloc cu propietareasa mea, ca altfel i-as da pentru inca o luna de stat. Oare pot eu sa-l rog frumos sa ma lase sa plec cu banii de chirie? Pot. Da` poate el sa ma lase sa plec viu? Nu cred.

Oricum, am observat ca an de an incercam sa mai doboram cate un record mondial pentru a ajunge in Guiness Book, asa ca in curand o sa-i depasim pe americani si la capitolul gloante trase-n cap. Succes tragatorilor de elita!

0 comentarii: